sobota, 3 października 2009

Trzecia Fala - Resurrection.

Trzecia Fala, czyli autorska audycja muzyczna, którą prowadziłem w internetowym radiu Politechniki Warszawskiej - Radiu Aktywnym w każdą niedzielę od 23:00 do 24:00, zmartwychwstaje po dwumiesięcznej przerwie. Pora nadawania zostaje ta sama, formuła także się nie zmienia, więc nadal będzie można usłyszeć mnóstwo kiepskiej muzyki (ska, punk, hardcore, reggae, psychobilly, rock'n'roll, swing i kombinacje powyższych), przerywanej moim jąkaniem. Nie zmieni się też zapewne liczba słuchaczy, która zwykle oscyluje wokół liczby obserwatorów tego bloga.
Zapraszam w najbliższą niedzielę (04.10) i z góry przepraszam.

DJ Aksamitny Baryton

4 komentarze:

  1. Wczoraj padłem przed audycją, ale za tydzień postaram się dotrwać do tej szalonej godziny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem przekroczysz liczbę 20 słuchaczy!!

    OdpowiedzUsuń
  3. @arcz
    W sumie dobrze się stało, że nie słuchałeś. W trakcie padł mi komputer i urwała się klamka od drzwi studia a gdy to głośno komentowałem, okazało się, że nie wyłączyłem mikrofonu

    @Herman
    Nie wiem, czy jestem gotowy na takie szaleństwo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Można Cię będzie dzisiaj posłuchać czy wyleciałeś już za tę klamkę?

    OdpowiedzUsuń