piątek, 9 października 2009

Relacja, której nie było.

W myśl stwierdzenia, że relacji z MFK nigdy za mało, postanowiłem dorzucić własną, w postaci komiksu pełnego zabawnych, festiwalowych scenek. Miał być Bartek Sztybor czytający 'Twilight' i wyskakujący zza niego Polch z okrzykiem "Dostałem mejla z Ameryki!". Miał być Jacek 'Ystad' Jastrzębski z urwanym od symulatora łódki wiosłem. I Daniel Chmielewski mruczący znad antologii konkursowej "Wysrałbym taki scenariusz w trzy minuty.." (oryginalny cytat). I Gonzo miał być. I inni.

A potem zobaczyłem komiksowe relacje w wykonaniu Tomka 'Spellcastera' Grządzieli i Konrada 'Koko' Okońskiego, zrobiło mi się głupio i skończyłem na jednym kadrze. Wielkie dzięki.


To smutne, ale tak mniej więcej wyglądał początek mojej rozmowy z Ramonem Perezem w czasie sobotniej imprezy w Wytwórni. Po części sam jest sobie winien, skoro nazwał swój webcomic 'Butternutsquash', co w pewnym momencie wieczoru okazało się słowem kompletnie niewymawialnym. W każdym razie, Ramon to cholernie miły gość, który z uśmiechem odpowiedział na każde moje bełkotliwie zadane pytanie. Mam nadzieję, że niedługo znowu zagości w Polsce (żebym mógł porozmawiać z nim na trzeźwo) a biorąc pod uwagę jak ciepło wspomina ostatnią wizytę na swoim blogu , jest to całkiem możliwe.
Z innej beczki. Gdyby to kogokolwiek interesowało - powyższy rysunek jest moim pierwszym stworzonym w technice szkic ołówkiem + tusz. I w dodatku z wykorzystaniem zarysu wstępu do podstaw photoshopa. I całkiem mi się to podoba, więc pewnie zrobię więcej.

PS. Nie jedzcie w Siouxie. Gdybym miał napisać recenzję tego miejsca, pewnie nazwałbym ją "Martwy Indianin i trzy cetnary gnoju".

6 komentarzy:

  1. ej no Mariusz. Rób tę relację :> ja chętnie bym się zobaczył z tym urwanym wiosłem :> dawaj dawaj, patrząc na pierwszy kadr stwierdzam, że historia ma potencjał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za piękne, fotoszopowe liternictwo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ramon mówił,że wpada na bank za rok, plus sie nawet zainteresował WSK jak mu powiedziałem, ze w marcu. Co wiecej skoro był panel twórców grecckich, myślimy o panelu twórców kanadyjskich i sie zjawi reszta ekipy z transmissionX.

    Co wiecej skurczybyk sie mnie dopytywał o różne rzeczy bo myśli czy by się nie przeprowadzić do Krakowa...

    OdpowiedzUsuń
  4. @Ystad
    Komikso-relacji już nie będzie, ale specjalnie dla Ciebie narysuję jeszcze jeden, wiadomy kadr :)

    @Olga
    Daj spokój, ile się z tym gówienkiem namęczyłem. Ale za to znalazłem czcionkę o nazwie Wonder Comic:
    http://www.dafont.com/sf-wonder-comic.font

    @Łukasz
    O, no to pięknie. Jeszcze tylko Bisleya sprowadzić na stałe do Polski i jesteśmy w domu.

    OdpowiedzUsuń
  5. warto podhardlinkować fakt że wonder pojawił się na blogu ramona

    http://www.blog.ramonperez.com/2009/10/me-squared/

    OdpowiedzUsuń
  6. O, mam osobistego asystenta od promocji i PRu.
    Podhardlinkować?

    OdpowiedzUsuń